Linkblog

Motocross hírek

teszt

Friss topikok

Legyél Te a Jövő Bajnoka Pályázat!

2011.10.15. 09:48 Joe De Miro

Molnár Alexandra Somogyvár - Ladycross, 125 B
2011.10.10.


Legyél Te a Jövő Bajnoka pályázat

Szavazz Te is a kedvenc fiatal sportolódra és oszd meg! Segítsd hozzá, hogy ő legyen a Jövő Bajnoka, és elnyerje a Felix Promotion 1 000 000 forint értékű, egy éves menedzseri szerződésre vonatkozó támogatását.

Itt szavazhatsz

További részletek

Molnár Alexandra

17 éves

Sportág: motocross

Egyesület: MAMI Yamaha Fehér Team

Eredmények:

2009: Közép-Európa Junior Motocross Kupa 11. hely

2010: Magyar Köztársaság Nemzetközi Bajnokság 85 ccm összetett 7. hely

2011: Nemzetközi Motocross Lady Kupa meghívásos sorozat összetett 1. hely

Szombaton a Ladycross zárófordulóján vettem részt, 57 pontos előnnyel érkeztem ide, a bajnoki címem már megvolt, ezért kipróbáltam magam a 125 B második futamán is..
 
Molnár Alexandra Somogyvár - Ladycross, 125 B
2011.10.10.

Már pénteken elmentünk a pályára, amit hirtelen meglátva azt gondoltuk, hogy másnap hatalmas por lesz. Azonban nem sokkal később érkezett a locsolókocsi és máris jól fellocsolta a fellazított pályát! Egész verseny alatt talán egy porszemet, ha láttam, nagyon gratulálok a szervezőknek! :)
Sajnos egész héten hátfájással bajlódtam, hétfőn tornagyakorlat közben meghúztam a jobb lapockám tájékát, szerdán ez ki lett masszírozva és be lett kenve, de a hétvégén is csak vastagon lefagyasztott, lekent háttal tudtam indulni. Így elviselhető volt a fájdalom. 
Most szerdán jutottam el orvoshoz, aki megállapította, hogy a gerincem és a jobb lapockám között egy szalag részlegesen szakadt és húzódott. 4 hét pihenőre ítélt, amit most a fájdalom miatt be fogok tartani, ezért a hétvégi Ligeti versenyen csak néző leszek. :)

Na szóval.. Jól indult a szombati nap, a Női mindkét edzését és futamát megnyertem! Összetettben is 1. lettem.

A verseny eredménye:
1. Molnár Alexandra 50 pont
2. Marton Mónika 44 pont
3. Molnár Erzsébet 40 pont

A Bajnokság végeredménye:
1. Molnár Alexandra 327 pont
2. Marton Mónika 248 pont
3. Bárdi Tímea 220 pont
4. Molnár Erzséber 106 pont
5. Magyar Vivien 87 pont
6. Mester Dóra 78 pont
7. Andrea Amtmann 50 pont
8. Szekeres Viktória 38 pont

Talán nem is a NŐI Bajnokság utolsó futamai jelentették az izgalmat számomra ezen a hétvégén, hanem hogy végre indulhattam a 125 B-ben.. Csak egy futam erejére ugrottam be, féltünk, hogy a hátam nem bírná az egész napos megterhelést.
Utolsóként álltam be a rajtgéphez, a legszélén voltam, kicsit féltem hogy ki fognak tolni, de a mellőlem induló versenyző a rajtnál lemaradt, be tudtam menni elé és elsőként jöttem el a rajtnál! A következő kanyarokban megnéztem kik a gyorsabb versenyzők, elengedtem őket, nem akartam beleszólni a bajnokságukba. A 6. helyen mentem egész futam alatt, éreztem hogy magamhoz képest gyors vagyok. A futam felénél egy versenyző megelőzött, úgy éreztem nem bírom megfogni, de +2 körrel a vége előtt hajráztam egyet és sikerült megfognom. A 6. helyen intettek le, ez kezdésnek szerintem egy nagyon jó eredmény!



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motocrosshirek.blog.hu/api/trackback/id/tr393304537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása