Linkblog

Motocross hírek

teszt

Friss topikok

Márta Feri pontszerző volt Lommelben !!!

2011.08.22. 14:17 Joe De Miro

A VB -re előkészített pályán, a mély homokkal megkűzdve, a 2. futamban a szenzációs 19. helyen, 2 világbajnoki pontot szerezve, harcolta  be magát a célba.

Nagy gratuláció neki, egy nagy álom vált valóra, amit még maga sem hitt el....a tervezés időszakában. 

De mindig azt monta "mögpróbálom"! És mosolyogva hallgattuk, amikor megtudtam, hívtam telefonom.

Hello Géza vagyok, hallottam a hírt Csányi Atkától erre ő, sikerűlt megvalósítottam az álmom! 

Már csak 1200 km van hátra( este 10 körül volt!), délelőtt Kókára kell érnem, mert a senior bajnoki címem be akarom biztosítani.

Akkor rájöttem ez az ember már pár hónapja is véresen komolyan gondolta a veterán VB-t, és már csak azon csodálkoztam volna, ha nem tudta volna véghez vinni!

Képek itt!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motocrosshirek.blog.hu/api/trackback/id/tr953171122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása